Το Peugeot 207 «φορά» το μικρό 1,4 HDI κινητήρα πετρελαίου και ορμά με αξιώσεις στο στίβο της οικονομίας καυσίμου, όπου τα καταφέρνει περίφημα.
Το Peugeot 207, παρά τα χρονάκια που έχει στην πλάτη του, καταφέρνει να παραμένει στο προσκήνιο με την όμορφη σχεδίασή του και όχι μόνο. Στοιχεία όπως είναι η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, η άνεση, αλλά και το καλοφτιαγμένο εσωτερικό του, έχουν συντελέσει στη διαχρονικότητα του μοντέλου, το οποίο πάντως ετοιμάζεται να δώσει τη σκυτάλη στο 208.
Παρ όλα αυτά, η άρση της απαγόρευσης για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έκανε ενδιαφέρουσα την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 207. Η Peugeot είναι μια φίρμα με παράδοση στην πετρελαιοκίνηση με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπονται και οι επιτυχίες της γαλλικής φίρμας στους αγώνες αντοχής με τα πετρελαιοκίνητα πρωτότυπα V12 908 ΗDI των 700+ ίππων.
Πάντα όμορφο
Ειδικά μετά τις τελευταίες στιλιστικές επεμβάσεις, το 207 διαθέτει ένα από τα κομψότερα αμαξώματα στη μικρή κατηγορία και κεντρίζει το βλέμμα. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν διαφέρει σε τίποτα, αφού ούτε σχετικό λογότυπο δεν υπάρχει, ούτε θα την αγοράσει κανείς για να τη βλέπει, αλλά για να απολαμβάνει την οικονομία που υπόσχεται.
Κατανάλωση 4,3 λτ. στα 100 χλμ.
Κάτω από το καπό συναντάμε ένα turbo πετρελαιοκινητήρα 1,4 λτ. χαμηλής απόδοσης (70 ίπποι), που υπόσχεται κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και Εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία common rail και συνδυάζεται με φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (FAP), αφού είναι προδιαγραφών Euro5. Στην περίπτωση του 207, η Peugeot κάνει δώρο τα 103,5 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, προσφορά που συνδυάζεται με 420 ευρώ δώρο για ένα χρόνο Ασφάλεια και έκπτωση 960 ευρώ.
Η αρχική τιμή του μοντέλου στην έκδοση Active είναι 15.680 ευρώ. Το 207 1,4 HDi μόνο εύκολο έργο δεν έχει, αφού και σκληρό ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει και τα 1,4 λτ σύνολα βενζίνης του ιδίου. Η έκδοση των 75 ίππων είναι 2.450 ευρώ φθηνότερη, ακόμα και η έκδοση των 95 ίππων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi είναι 1.170 ευρώ πιο προσιτή.
κινητήρας- Επιδόσεις: Με έμφαση στην οικονομία
Ο 8βάλβιδος 1,4 common rail turbodiesel HDI δίνει το στίγμα του από το ρελαντί, όπου γίνεται αντιληπτό το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των κινητήρων πετρελαίου. Είναι σχετικά θορυβώδης, εμφανίζει μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές και έχει σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας 2.000-4.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις από στάση είναι καλύτερες από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. αντί 15,1), οι ρεπρίζ όμως υποβαθμίζονται από τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου των 5 σχέσεων με τον κλασικό για Peugeot σε αίσθηση επιλογέα με τις μεγάλες διαδρομές. Η κατανάλωση αποτελεί βασικό προσόν και φτάνει -σύμφωνα με την Peugeot- μόλις στα 4,3 λτ./100 χλμ. (Εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ.).
Στο δρόμο: Με σύμμαχο τη ροπή
Οι ιδιαίτερα μακριές σχέσεις του κιβωτίου μπορεί να ευνοούν την κατανάλωση, αλλά στην πόλη δύσκολα ξεφεύγεις από τη 2η σχέση στο κιβώτιο. Σε μια πιο ανοιχτή διαδρομή πάντως, επιλέγεις την 5η και την ξεχνάς αφήνοντας τη ροπή του κινητήρα να κάνει όλη τη δουλειά. Η ανάρτηση, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έδειξε πιο σφιχτή από τις εκδόσεις βενζίνης, χωρίς όμως απώλειες σε άνεση εξασφαλίζοντας έτσι, το απρόσκοπτο πέρασμα πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στον ανοιχτό δρόμο, το 207 διατηρεί τη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές το αυτοκίνητο στρίβει με σιγουριά και η υποστροφή έρχεται μόνο σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει το απαραίτητο βάρος, ενώ η αποτελεσματικότητα των φρένων κρίνεται μέτρια.
Εσωτερικό - Χώροι: Ευχάριστο σαν κάθε 207
Καμιά αλλαγή στο γνωστό εσωτερικό του δεν έχει η έκδοση 1,4 HDI. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο διατηρεί την ευχάριστη και σύγχρονη εικόνα του 207. Στον ποιοτικό τομέα, το 207 διακρίνεται -εκτός από την παρουσία μαλακών στην αφή υλικών στο πάνω μέρος του ταμπλό- και για το φινίρισμα των επιμέρους τμημάτων.
Σε πολύ καλά επίπεδα παραμένει και η εργονομία, ενώ, τέλος, την πρακτικότητα ενισχύουν οι αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα σε ταμπλό, κονσόλα και πόρτες. Οι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων, με τους πίσω να έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα. Ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο «αέρας» για τα κεφάλια και τους ώμους. Ο χώρος αποσκευών, από την πλευρά του, προσφέρει καλή χωρητικότητα 270 λίτρων.
Πηγή: autotriti.gr
Έκπτωση έως και 90%
Προσφορές Ξενοδοχείων»
www.alepouditsa.grΠΗΓΗ: Newsbeast.gr Link:[http://www.newsbeast.gr/car/arthro/298195/to-peugeot-207-me-ton-kinitira-petrelaiou/]
Το Peugeot 207, παρά τα χρονάκια που έχει στην πλάτη του, καταφέρνει να παραμένει στο προσκήνιο με την όμορφη σχεδίασή του και όχι μόνο. Στοιχεία όπως είναι η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, η άνεση, αλλά και το καλοφτιαγμένο εσωτερικό του, έχουν συντελέσει στη διαχρονικότητα του μοντέλου, το οποίο πάντως ετοιμάζεται να δώσει τη σκυτάλη στο 208.
Παρ όλα αυτά, η άρση της απαγόρευσης για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έκανε ενδιαφέρουσα την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 207. Η Peugeot είναι μια φίρμα με παράδοση στην πετρελαιοκίνηση με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπονται και οι επιτυχίες της γαλλικής φίρμας στους αγώνες αντοχής με τα πετρελαιοκίνητα πρωτότυπα V12 908 ΗDI των 700+ ίππων.
Πάντα όμορφο
Ειδικά μετά τις τελευταίες στιλιστικές επεμβάσεις, το 207 διαθέτει ένα από τα κομψότερα αμαξώματα στη μικρή κατηγορία και κεντρίζει το βλέμμα. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν διαφέρει σε τίποτα, αφού ούτε σχετικό λογότυπο δεν υπάρχει, ούτε θα την αγοράσει κανείς για να τη βλέπει, αλλά για να απολαμβάνει την οικονομία που υπόσχεται.
Κατανάλωση 4,3 λτ. στα 100 χλμ.
Κάτω από το καπό συναντάμε ένα turbo πετρελαιοκινητήρα 1,4 λτ. χαμηλής απόδοσης (70 ίπποι), που υπόσχεται κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και Εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία common rail και συνδυάζεται με φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (FAP), αφού είναι προδιαγραφών Euro5. Στην περίπτωση του 207, η Peugeot κάνει δώρο τα 103,5 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, προσφορά που συνδυάζεται με 420 ευρώ δώρο για ένα χρόνο Ασφάλεια και έκπτωση 960 ευρώ.
Η αρχική τιμή του μοντέλου στην έκδοση Active είναι 15.680 ευρώ. Το 207 1,4 HDi μόνο εύκολο έργο δεν έχει, αφού και σκληρό ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει και τα 1,4 λτ σύνολα βενζίνης του ιδίου. Η έκδοση των 75 ίππων είναι 2.450 ευρώ φθηνότερη, ακόμα και η έκδοση των 95 ίππων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi είναι 1.170 ευρώ πιο προσιτή.
κινητήρας- Επιδόσεις: Με έμφαση στην οικονομία
Ο 8βάλβιδος 1,4 common rail turbodiesel HDI δίνει το στίγμα του από το ρελαντί, όπου γίνεται αντιληπτό το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των κινητήρων πετρελαίου. Είναι σχετικά θορυβώδης, εμφανίζει μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές και έχει σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας 2.000-4.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις από στάση είναι καλύτερες από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. αντί 15,1), οι ρεπρίζ όμως υποβαθμίζονται από τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου των 5 σχέσεων με τον κλασικό για Peugeot σε αίσθηση επιλογέα με τις μεγάλες διαδρομές. Η κατανάλωση αποτελεί βασικό προσόν και φτάνει -σύμφωνα με την Peugeot- μόλις στα 4,3 λτ./100 χλμ. (Εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ.).
Στο δρόμο: Με σύμμαχο τη ροπή
Οι ιδιαίτερα μακριές σχέσεις του κιβωτίου μπορεί να ευνοούν την κατανάλωση, αλλά στην πόλη δύσκολα ξεφεύγεις από τη 2η σχέση στο κιβώτιο. Σε μια πιο ανοιχτή διαδρομή πάντως, επιλέγεις την 5η και την ξεχνάς αφήνοντας τη ροπή του κινητήρα να κάνει όλη τη δουλειά. Η ανάρτηση, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έδειξε πιο σφιχτή από τις εκδόσεις βενζίνης, χωρίς όμως απώλειες σε άνεση εξασφαλίζοντας έτσι, το απρόσκοπτο πέρασμα πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στον ανοιχτό δρόμο, το 207 διατηρεί τη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές το αυτοκίνητο στρίβει με σιγουριά και η υποστροφή έρχεται μόνο σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει το απαραίτητο βάρος, ενώ η αποτελεσματικότητα των φρένων κρίνεται μέτρια.
Εσωτερικό - Χώροι: Ευχάριστο σαν κάθε 207
Καμιά αλλαγή στο γνωστό εσωτερικό του δεν έχει η έκδοση 1,4 HDI. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο διατηρεί την ευχάριστη και σύγχρονη εικόνα του 207. Στον ποιοτικό τομέα, το 207 διακρίνεται -εκτός από την παρουσία μαλακών στην αφή υλικών στο πάνω μέρος του ταμπλό- και για το φινίρισμα των επιμέρους τμημάτων.
Σε πολύ καλά επίπεδα παραμένει και η εργονομία, ενώ, τέλος, την πρακτικότητα ενισχύουν οι αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα σε ταμπλό, κονσόλα και πόρτες. Οι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων, με τους πίσω να έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα. Ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο «αέρας» για τα κεφάλια και τους ώμους. Ο χώρος αποσκευών, από την πλευρά του, προσφέρει καλή χωρητικότητα 270 λίτρων.
Πηγή: autotriti.gr
Έκπτωση έως και 90%
Προσφορές Ξενοδοχείων»
www.alepouditsa.grΠΗΓΗ: Newsbeast.gr Link:[http://www.newsbeast.gr/car/arthro/298195/to-peugeot-207-me-ton-kinitira-petrelaiou/]