ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ >Αθήνα >Αθήνα 1-2012 >Η Παραλία του Βόλου γέμισε επισκέπτες το τριήμερο /

Η Παραλία του Βόλου γέμισε επισκέπτες το τριήμερο



Οι Βολιώτες τις μέρες των γιορτών αλλά και το τριήμερο των Θεοφανίων έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στα κέντρα εστίασης που βρίσκονται στην παραλία του Βόλου. Μικροί και μεγάλοι γέμισαν τα τσιπουράδικα και τις καφετέριες του Βόλου, δίνοντας μια νότα αισιοδοξίας στους ιδιοκτήτες ουζερί και καφέ. Ο βροχερός καιρός του τριημέρου δεν πτόησε τους Βολιώτες, που κατέβηκαν για την βόλτα τους στην παραλία. Η πόλη γέμισε με φοιτητές που σπουδάζουν σε άλλες πόλεις, με μαθητές που περνάνε ξέγνοιαστα τις διακοπές τους και Βολιώτες που διάγουν ακόμα στο πνεύμα των γιορτών.
Οι ιδιοκτήτες των καφετεριών πήραν πραγματική ανάσα, βλέποντας τα καφέ να γεμίζουν από κόσμο τις μέρες των γιορτών. Τόσο τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όσο και το τριήμερο των Θεοφανίων, οι καφετέριες γέμισαν από κόσμο που συνδύασε τη βόλτα με ζεστό καφέ.
«Στις γιορτές, όπως και το τριήμερο των Θεοφανίων, ο κόσμος, έκανε αισθητή την παρουσία του. Αν και αυτές τις μέρες μειώθηκε ο αριθμός των φοιτητών που σπουδάζουν στον Βόλο, η κίνηση δεν μειώθηκε αισθητά. Οικογένειες, μαθητές αλλά και επισκέπτες που βρέθηκαν στην πόλη επέλεξαν την παραλία του Βόλου για τον καφέ τους. Για να προσελκύσουμε τον κόσμο, έχουμε μειώσει τις τιμές των καφέδων που συνοδεύεται από ζεστά κρουασάν σοκολάτας και ποικιλίες γλυκών. Βλέπουμε θετική ανταπόκριση από τους πελάτες με αυτή την πρωτοβουλία» λέει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Γιάννης Μπορτζελάκης, υπεύθυνος καφετέριας στην παραλία του Βόλου.
Η ικανοποίηση των ιδιοκτητών για την κίνηση λόγω εορτών είναι αισθητή, αλλά η οικονομική κρίση γενικότερα τους έχει χτυπήσει την πόρτα. «Η κίνηση τις γιορτές αυξήθηκε. Όμως η οικονομική κρίση έχει μειώσει κατά 50% τον τζίρο μας. Η ψυχολογία των Βολιωτών λόγω οικονομικής στενότητας είναι πεσμένη. Ο κόσμος δεν έχει ιδιαίτερη όρεξη για διασκέδαση. Ακόμα και τον καφέ τον σκέφτονται πια, παρά τις καλές τιμές που κάνουμε στο μαγαζί μας. Η Πολιτεία δεν μας βοηθάει, προσθέτοντας ακόμη περισσότερα προβλήματα. Τα εισοδήματά μας είναι 50% μείον, τα έξοδά μας 50% αυξημένα σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Και από την 1 Ιανουαρίου η ΔΕΗ έκανε αύξηση κατά 20%, πράγμα που μας επιβαρύνει ακόμα πιο πολύ οικονομικά» λέει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Ευάγγελος Σιώρος, υπεύθυνος καφετέριας στην παραλία του Βόλου.
Σφίγγει το ζωνάρι η νεολαία
Οι νέοι Βολιώτες είναι εμφανώς επηρεασμένοι από την οικονομική κρίση. Κάνουν περικοπές, ξεκινώντας από την διασκέδασή τους. «Η ζωή στον Βόλο τα προηγούμενα χρόνια ήταν καλύτερη στο θέμα της κίνησης στις καφετέριες. Εγώ κατέβαινα κάθε μέρα για καφέ χωρίς να σκεφτώ τα χρήματα που θα δώσω. Τώρα όμως λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και της ανεργίας σκέφτομαι και το 1 ευρώ που θα διαθέσω. Πάω για καφέ τρεις φορές την εβδομάδα. Προτιμώ να πηγαίνω σε κάποιο φιλικό σπίτι με την παρέα μου. Έτσι κάνω οικονομία» λέει ο 19χρονος Γιώργος.
«Σπουδάζω στην Αθήνα και έχω έρθει για τις γιορτές. Σε σύγκριση με την Αθήνα οι τιμές στις καφετέριες του Βόλου είναι πολύ χαμηλότερες. Έχω παρατηρήσει ότι πολλές καφετέριες στην παραλία του Βόλου έχουν πολύ καλές προσφορές, ειδικά για τους φοιτητές. Παρ’ όλα αυτά η κίνηση είναι υποτονική» λέει η Βολιώτισσα Κατερίνα Θεοδωρούδη, φοιτήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Αθήνα.
Χρόνια πολλά με τσίπουρο…
Το τριήμερο των Θεοφανίων οι Βολιώτες έκαναν αισθητή την παρουσία τους και στα παραλιακά τσιπουράδικα του Βόλου. Γηγενείς και επισκέπτες έσπευσαν να απολαύσουν παραδοσιακό τσίπουρο και λαχταριστούς τσιπουρομεζέδες.
«Ο κλάδος μας περνάει κρίση. Ο τζίρος είναι μείον 60% σε σχέση με το 2010. Η διαφορά όμως έγινε χτες. Το μαγαζί γέμισε από κόσμο και, επιτέλους, είδαμε τα τραπέζια του μαγαζιού να γεμίζουν. Μπορώ να πω ότι το τριήμερο των Θεοφανίων ήταν πολύ καλά όσον αφορά στην κίνηση» λέει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο κ. Αχιλλέας Καλυβιώτης, ιδιοκτήτης του γνωστού τσιπουράδικου Ιωλκός στην παραλία του Βόλου. Η γενική εικόνα των ουζερί ωστόσο είναι μέτρια. Ο κ. Τάσος Στεργίου, επίσης υπεύθυνος τσιπουράδικου, τονίζει ότι «ο τζίρος είναι μειωμένος περίπου 40%. Οι τιμές έχουν μειωθεί κατά 20% για να προσελκύσουμε τον κόσμο. Η κίνηση είναι πολύ μειωμένη, αν και το τριήμερο υπήρξε έντονη προσέλευση των Βολιωτών στα τσιπουράδικα της παραλίας».
ΔΑΝΑΗ ΨΑΡΡΑ
Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα ΠΗΓΗ:taxydromos.gr Link:[]
Page Tags:

 
Home | Αθήνα |