Η πρώτη επίσημη ανακοίνωση έγινε όταν «ζαχάρωνα» ένα φόρεμα Moschino στο internet. Η ευγενέστατη pr της McArthurGlen με προσκαλούσε σε cocktail party για την παρουσίαση ενός εκπτωτικού χωριού, γεμάτο μπουτίκ με επώνυμα ρούχα σε τιμές 35-70% φθηνότερα της αρχικής. Σαν να καλούν την Αλίκη σε τσάι στην Χώρα των Θαυμάτων. Την επόμενη φορά που μιλήσαμε στο τηλέφωνο της ζητούσα να κανονίσει μια φωτογράφιση του χωριού για λογαριασμό της εφημερίδας. Μου απάντησε αρνητικά αλλά λέγοντας κατά λέξη «μπορώ να σου προσφέρω την εναλλακτική της ξενάγησης στο αντίστοιχο χωριό, στην Ρώμη, και στην Νάπολη». Χοροπηδώντας μεν και διατηρώντας την τυπική φωνή συνομιλίας με πρόσωπο που δεν έχεις συναντήσει ποτέ είπα «ασφαλώς, αν και πρέπει να συνεννοηθώ με τον διευθυντή και αρχισυντάκτη μου». Αυτό που ήθελα να φωνάξω -σαν υστερική μαινάδα που την ξαμολάς στο παρισινό La Durette μετά από την δίαιτα της πεθεράς του Γουίλι- είναι «I do, I do, I do» ενώ ήδη με σκεφτόμουν να τριγυρίζω σαν την Τζούλια Ρόμπερτς του Eat, Pray, Love στη Via Veneto.
Θα σας μιλήσω ως αντιπροσωπευτικό παράδειγμα fashionistas της διπλανής πόρτας. Τα Castel Romano και La Reggia είναι η απάντηση στην οικονομική κρίση (όπως φαντάζομαι και το ελληνικό χωριό δίπλα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, στην περιοχή Γιαλού). Πονάς από το χαμόγελο μπροστά στις βιτρίνες βλέποντας τις τιμές και σκέφτεσαι «αυτό το αστέρι- Burberry είναι για όλους». Vivere per niente, la vita e bella, dolce vita και άλλα απλοποιημένα κλισέ σκέφτεσαι όταν βρίσκεις μια φούστα Burberry που θα έκανε τον Don Draper του Mad Men να χάσει τα λόγια του με καρτελάκι που θυμίζει τιμές Zara.
Μαμάδες με παιδάκια που ετοιμάζεστε για Διακοπές ή θέλετε να προμηθευτείτε από νωρίς τα «σχολικά», κυρίες που ψάχνετε τα outfit που θα κερδίσουν τις εντυπώσεις στο Φεστιβάλ Αθηνών και θα συζητηθούν περισσότερο από τον Καστελλούτσι στο Φεστιβάλ Αθηνών, hipsters που θέλετε νέα «φεστιβαλικά» σύνολα για το Ejekt, τη συναυλία των Interpol και των Pulp, κολλεγιόπαιδα που αναρωτιέστε τι θα φορέσετε στους Παξούς και ceo’s που θέλετε νέα Hugo Boss για το γραφείο σημειώστε την ημερομηνία.
Τι θα αγοράσεις; Adidas, Benetton, Camper , Diesel, Guess, Nike, Lee, Wrangler, Puma, Quiksilver, Reebok, Sisley και Levi’s για τα κλασσικά must-haves, τα βασικά κομμάτια που δεν βγαίνουν ποτέ από την μόδα και δεν ακολουθούν τάσεις. Με άλλα λόγια επένδυση. Τι θα αγοράσεις και θα το ποστάρεις στο fashion blog σου, στην σελίδα σου στο Facebook, στο Twitter και αν μπορούσες θα το έγραφες στο πανό των αγανακτισμένων του Συντάγματος: Alberta Ferretti, Moschino, Belstaff, Hugo Boss, La Perla, Patrizia Pepe, Pinko, Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Trussardi, Valentino, Zegna, Nautica, Blumarinee, Calvin Klein, Coccinelle, Escada, Vilebrequin. Και φυσικά αγαπημένες ελληνικές εταιρίες όπως Attrativo, Luna, Toi&Moi. Κι αν τα παραπάνω δεν αποτελούν άκαμπτα επιχειρήματα για να τρέξεις στο εκπτωτικό χωριό της Αθήνας, μάθε και τα ακόλουθα.
Ο όμιλος McArthurGlen είναι πρωτοπόρος στον χώρο των Designers Outlets στην ευρωπαϊκή αγορά διαθέτοντας ήδη 19 χωριά σε εννέα χώρες (το αθηναϊκό χωριό είναι το εικοστό). Θα υποδεχτούν –σύμφωνα με τις προβλέψεις τους – τρία εκατομμύρια επισκέπτες τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας και ασφαλώς θα προσελκύουν πολλούς από τους έξι εκατομμύρια επισκέπτες- τουρίστες (ετησίως) της Αθήνας. Η νέα συνήθεια που θα αγαπήσουμε με -παράφρονα – ένταση. ΠΗΓΗ: protothema.gr Link:[http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=125895]
Θα σας μιλήσω ως αντιπροσωπευτικό παράδειγμα fashionistas της διπλανής πόρτας. Τα Castel Romano και La Reggia είναι η απάντηση στην οικονομική κρίση (όπως φαντάζομαι και το ελληνικό χωριό δίπλα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, στην περιοχή Γιαλού). Πονάς από το χαμόγελο μπροστά στις βιτρίνες βλέποντας τις τιμές και σκέφτεσαι «αυτό το αστέρι- Burberry είναι για όλους». Vivere per niente, la vita e bella, dolce vita και άλλα απλοποιημένα κλισέ σκέφτεσαι όταν βρίσκεις μια φούστα Burberry που θα έκανε τον Don Draper του Mad Men να χάσει τα λόγια του με καρτελάκι που θυμίζει τιμές Zara.
Μαμάδες με παιδάκια που ετοιμάζεστε για Διακοπές ή θέλετε να προμηθευτείτε από νωρίς τα «σχολικά», κυρίες που ψάχνετε τα outfit που θα κερδίσουν τις εντυπώσεις στο Φεστιβάλ Αθηνών και θα συζητηθούν περισσότερο από τον Καστελλούτσι στο Φεστιβάλ Αθηνών, hipsters που θέλετε νέα «φεστιβαλικά» σύνολα για το Ejekt, τη συναυλία των Interpol και των Pulp, κολλεγιόπαιδα που αναρωτιέστε τι θα φορέσετε στους Παξούς και ceo’s που θέλετε νέα Hugo Boss για το γραφείο σημειώστε την ημερομηνία.
Τι θα αγοράσεις; Adidas, Benetton, Camper , Diesel, Guess, Nike, Lee, Wrangler, Puma, Quiksilver, Reebok, Sisley και Levi’s για τα κλασσικά must-haves, τα βασικά κομμάτια που δεν βγαίνουν ποτέ από την μόδα και δεν ακολουθούν τάσεις. Με άλλα λόγια επένδυση. Τι θα αγοράσεις και θα το ποστάρεις στο fashion blog σου, στην σελίδα σου στο Facebook, στο Twitter και αν μπορούσες θα το έγραφες στο πανό των αγανακτισμένων του Συντάγματος: Alberta Ferretti, Moschino, Belstaff, Hugo Boss, La Perla, Patrizia Pepe, Pinko, Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Trussardi, Valentino, Zegna, Nautica, Blumarinee, Calvin Klein, Coccinelle, Escada, Vilebrequin. Και φυσικά αγαπημένες ελληνικές εταιρίες όπως Attrativo, Luna, Toi&Moi. Κι αν τα παραπάνω δεν αποτελούν άκαμπτα επιχειρήματα για να τρέξεις στο εκπτωτικό χωριό της Αθήνας, μάθε και τα ακόλουθα.
Ο όμιλος McArthurGlen είναι πρωτοπόρος στον χώρο των Designers Outlets στην ευρωπαϊκή αγορά διαθέτοντας ήδη 19 χωριά σε εννέα χώρες (το αθηναϊκό χωριό είναι το εικοστό). Θα υποδεχτούν –σύμφωνα με τις προβλέψεις τους – τρία εκατομμύρια επισκέπτες τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας και ασφαλώς θα προσελκύουν πολλούς από τους έξι εκατομμύρια επισκέπτες- τουρίστες (ετησίως) της Αθήνας. Η νέα συνήθεια που θα αγαπήσουμε με -παράφρονα – ένταση. ΠΗΓΗ: protothema.gr Link:[http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=125895]