ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ >Αθήνα >Αθήνα 1-2012 >Κάν’ το όπως η Πιερία! /

Κάν’ το όπως η Πιερία!



Το περασμένο Σαββατοκύριακο μαζί με συναδέλφους από άλλα ΜΜΕ, βρεθήκαμε στην όμορφη Πιερία, προσκεκλημένοι του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου, με μοναδικό στόχο να γνωρίσουμε τις ομορφιές και τα αξιοθέατα ενός τόπου, που πολλά έχει να προσφέρει στον επισκέπτη.

Ομολογώ πως με εντυπωσίασε και ταυτόχρονα ενθουσίασε η διάθεση και το κλίμα συνεργασίας ανάμεσα στο τοπικό Επιμελητήριο και τις διάφορες Ενώσεις που δραστηριοποιούνται γύρω από τον τουρισμό, όπως η Ένωση Ξενοδόχων, η Ένωση Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων, ο Σύλλογος Επαγγελματιών Ελατοχωρίου κ.α. που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, για να προβάλλουν και να προωθήσουν το τουριστικό τους προϊόν.

«Σε καιρό κρίσης, είμαστε εκ των πραγμάτων υποχρεωμένοι να συνεργαστούμε προκειμένου να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες και στην προκειμένη περίπτωση να καταστήσουμε το νομό Πιερίας, τουριστικό προορισμό όλους τους μήνες του χρόνου και όχι μόνο το καλοκαίρι» μου δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ.Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, εξηγώντας μου πως κατάφερε να φιλοξενήσει σχεδόν 40 δημοσιογράφους από την Αθήνα και την περιφέρεια, χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, αφού ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες, στην Λεπτοκαρυά και στο Ελατοχώρι, μας φιλοξένησαν δωρεάν στις επιχειρήσεις τους, εστιάτορες στο Λιτόχωρο, τον παλαιό Παντελεήμονα, το Ελατοχώρι και την Παραλία Κατερίνης μας παρέθεσαν μοναδικά γεύματα με τοπικά εδέσματα, ενώ ακόμη και η μετακίνηση μας ήταν προσφορά Πρακτορείου Ταξιδιών της Κατερίνης.

Η συνεργασία των φορέων στην Πιερία και το πάθος τους να προβάλλουν τον τόπο τους, που είναι πραγματικά «ευλογημένος» όπως τον χαρακτήρισε ο κ.Χατζηχριστοδούλου, αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη και ταυτόχρονα μια μικρή ελπίδα πως στις δύσκολες εποχές που διανύουμε οι τοπικές κοινωνίες μπορούν και πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να λειτουργήσουν με εξωστρέφεια, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της τοπικής τους οικονομίας και ουσιαστικά της χώρας.

Οι εποχές που δήμοι, (πρώην) νομαρχίες, επιμελητήρια κλπ καλούσαν δημοσιογράφους στις περιοχές τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές και τα αξιοθέατα, προβάλλοντας τα στη συνέχεια στα ΜΜΕ που εργαζόντουσαν, χρεώνοντας φουσκωμένους λογαριασμούς στο κονδύλι για … «δημόσιες σχέσεις», έχει περάσει ανεπιστρεπτί λόγω κρίσης, μνημονίου και Tρόiκας.

Το πετυχημένο παράδειγμα της Πιερίας, πρέπει να το ακολουθήσουν και άλλες περιοχές, που επιδιώκουν να προβάλλουν και να προωθήσουν το τοπικό τους προϊόν, χωρίς ιδιαίτερα έξοδα αλλά με μεγάλη διάθεση συνεργασίας ανάμεσα στους φορείς, που μπορεί να φέρει σημαντικά αποτελέσματα. ΠΗΓΗ: protothema.gr Link:[http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=171558]
Page Tags:

 
Home | Αθήνα |